برگزاری اولین جلسه و انتخابات انجمن اولیاء و مربیان

در روز چهارشنبه 18 مهر ماه 1397 ساعت 16:00 اولین جلسه اولیاء و مربیان دبیرستان پسرانه دوره دوم واحد(1) امام حسین(علیه السلام) برگزار گردید.این جلسه ابتدا با قرائت کلامی چند از کلام الله مجید ، سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ، صلوات خاصه امام رضا(علیه السلام) و پخش کلیپی از فعالیت های آموزشی و پرورشی دبیرستان در سال تحصیلی 97-96 آغاز شد.
سپس جناب آقای سرایی رئیس انجمن اولیاء و مربیان سال قبل به سخنرانی در خصوص همکاری خانواده ها با دبیرستان پرداختند؛ پس از ایشان مدیریت دبیرستان پسرانه دوره دوم امام حسین(علیه السلام) جناب آقای نعیم آبادی سخنرانی نموده و مطالبی را به خانواده ها در خصوص همکاری ، همفکری و همیاری با دبیرستان بیان نمودند و نکات بسیار مهم تربیتی و روانشناسی را مطرح نمودند. همچنین جناب آقای نعیم آبادی کادر اجرایی دبیرستان شامل معاونان هر پایه ، معاون اجرایی ، معاون فناوری و مشاوران دبیرستان را به خانواده های محترم را معرفی نمودند.
در ادامه مراسم نیز پس از کاندید شدن تعدادی از خانواده های محترم حاضر در جلسه و معرفی فعالیت های مرتبط ایشان در زمینه انجمن اولیاء و مربیان دیگر خانواده ها پس از آشنا شدن و در نظر داشتن اولویت های مدنظر خود نسبت به رای به کاندیداهای مدنظر خود اقدام نمودند. پس از پایان رای گیری و شمارش آراء کسب شده منتخبین انجمن اولیاء و مربیان توسط مسئول پرورشی دبیران و حاضرین در جلسه اعلام شدند. این مراسم قبل از نماز مغرب به پایان رسید.

امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 1/20