برگزاری جلسه شورای دبیران

در روز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۳۹۹ جلسه شورای دبیران برگزار گردید.
این جلسه ویژه همه دبیران محترم پایه های تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی تشکیل شد.

این جلسه که به منظور بررسی شرایط آموزشی در دوران شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس با حضور مدیریت محترم دبیرستان جناب آقای شادردی زاده و اعضای محترم کادر اجرایی برای سه گروه دبیران پایه دهم از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۰ ، دبیران پایه یازدهم از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲ و دبیران پایه دوازدهم از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۴ با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت تمام موازین بهداشتی برگزار شد.

در هر جلسه ابتدا جناب آقای شادردی زاده مدیریت محترم آموزشگاه در مورد چگونگی ادامه آموزش از طریق شبکه اجتماعی سروش و سایت وضعیت تحصیلی مدبر و شرایط فعلی دانش آموزان در بحث آموزش مطالبی را بیان نمودند.
در ادامه و در هر سری از جلسه شورای دبیران جناب آقای خسروجردی معاون فناوری اطلاعات دبیرستان پسرانه دوره دوم امام حسین (علیه السلام) نسبت به آموزش ارسال مطالب در سامانه مدبر و کیفیت و کمیت ارسال مطالب در کانال سروش توضیحات کامل و لازم را به دبیران محترم و گرامی را بیان نمودند.

در پایان هر جلسه نیز دبیران محترم سوالات خود را بیان نموده و مشکلات خود را در این زمینه مطرح کردند. در انتهای جلسه نهایی با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) جلسه پایان یافت.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20